Uslovi korišćenja
Uslovima korišćenja Supermama doo, Bulevar Mihajla Pupina 165b, Beograd (u daljem tekstu Haakaa online prodavnice) definisana su pravila koja korisnicima ove usluge (dalje u tekstu :“Korisnik“ ili “Kupac”) omogućavaju kupovinu opreme za proizvoda iz asortimana (dalje u tekstu:“Proizvoda“), a u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima koji regulišu ovu oblast. Uslovima korišćenja Haakaa online prodavnice precizirane su posledice koje snose Haakaa online prodavnica i Korisnik, a koje mogu biti uzrokovane nepoštovanjem definisanih pravila.
Haakaa online prodavnica zadržava pravo promene Uslova korišćenja, shodno novim elementima ponude i/ili zakonske regulative, zbog čega bi Korisnik pre svake kupovine trebalo da proveri informacije u vezi sa Uslovima korišćenja.
Pružalac usluge je kompanija Supermama doo, Bulevar Mihajla Pupina 165b, Beograd, matični broj: 21497622 , PIB: 111532448 (u daljem tekstu Haakaa online prodavnica / Prodavac ); Nespecijalizovana trgovina na veliko (4690); www.haakaa.rs; Kontakt telefon +381 69 5553137; Email adresa: office@haakaa.rs
1. Upotreba internet sajta
Sav materijal na ovom internet sajtu (u daljem tekstu “Sajt”) je zaštićen autorskim pravima i svaka neovlašćena upotreba može predstavljati kršenje Zakona o autorskom i srodnim pravima, Zakona o žigovima ili drugih zakona iz oblasti intelektualne svojine. Osim ukoliko je drugačije naznačeno na drugom mestu na ovom sajtu, sav sadržaj možete pregledati, kopirati, štampati ili preuzimati isključivo za ličnu, nekomercijalnu upotrebu i u informativne svrhe, pod uslovom da sve naznake o autorskim pravima ili drugim vlasničkim informacijama koji su sadržani u originalnom dokumentu zadržite u svim kopijama. Ne možete menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe.
Informacije na ovom web sajtu imaju opštu informativnu svrhu i ne mogu da budu zamena za profesionalni medicinski savet od strane lekara ili drugih kvalifikovanih zdravstvenih radnika. Informacije koje su dostupne na ovom web sajtu ne treba da se koriste za lečenje ili dijagnostifikovanje medicinskog stanja ili kao zamene za mišljenje Vašeg lekara, farmaceuta ili nekog drugog kvalifikovanog zdravstvenog radnika.
Ako imate ili sumnjate da beba ili vi imate medicinski problem, ili stanje, odmah kontaktirajte lekara, farmaceuta ili druge kvalifikovane zdravstvene radnike. Ne treba nikada da zanemarite medicinski savet ili da odložite traženje pomoći od Vašeg lekara ili stručnog savetnika za dojenje zbog nekih informacija koje ste pročitali na ovom web sajtu. Nikakve promene u ishrani ili bilo koji tretman ne smete započeti jer ste to pročitali na našem web sajtu dok se ne posavetujete sa Vašim lekarom, farmaceutom, savetnikom za dojenje ili drugim kvalifikovanim zdravstvenim radnikom.
Sve savete i ili informacije dobijene direktno ili indirektno preko web sajta prihvatate na sopstveni rizik.
Web sajt www.haakaa.rs niti bilo ko od njegovih vlasnika, menadžera, direktora, zaposlenih, agenata, partnera, oglašivača ili saradnika ne preuzima bilo koju pravnu odgovornost za bilo kakvu netačnu ili obmanjujuću informaciju koja je bilo profesionalna ili sadržana u okviru sajta.
2. Privatnost podataka
Da bi kupovina Korisnika bila uspešno obrađena potrebno je da Kupac unese tačne podatke o imenu i prezimenu, kontakt telefonu, email adresi i adresi isporuke. Uz pomoć tih podataka Prodavac će biti u mogućnosti da Kupcu isporuči kupljenu robu.
Lični podaci, uključujući i podatke o IP adresama sa kojih Kupac pristupa haakaa.rs neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe, ukoliko Kupac nije izrazio saglasnost za navedeno. Za sva dodatna pitanja Kupac može kontaktirati Prodavca putem email-a: info@haakaa.rs.
U ime Haakaa online prodavnice (Supermama doo, Bulevar Mihajla Pupina 165b) obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Haakaa online prodavnice (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
3. Registracija
Registracija nije obavezna da bi se kupovina realizovala.
Da bi se Kupac registrovao, mora imati najmanje 18 godina.
Kupac snosi svu odgovornost za tačnost i potpunost podataka koji su uneti prilikom registracije na haakaa.rs.
Nakon završetka procesa registracije na email Korisnik stiče mogućnost za pristup pojedinim personalizovanim sadržajima kao što su podaci o narudžbini. Korisnik registracijom potvrđuje:
- da je u potpunosti upoznat i da prihvata Uslove korišćenja Haakaa online prodavnice.
- tačnost i potpunost u obrascu navedenih podataka
- da daje izričitu saglasnost Haakaa onlineprodavnica da može, u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka obrađivati lične podatke naznačene u porudžbini, za potrebe vlastitih evidencija i pružanja drugih usluga i da Haakaa online prodavnica navedene podatke može davati trećim licima u svrhu izvršavanja usluge isporuke, zaštite korisnika usluga Haakaa online prodavnice kao i sprečavanja eventualnih zloupotreba.
Registrovani korisnici su u obavezi da sve vreme čuvaju pristupnu lozinku koja im je potrebna za korišćenje Haakaa online prodavnice, kao i da istu nikada ne otkrivaju trećim licima. Ukoliko prekrše ovu obavezu, korisnici to čine na isključivu sopstvenu odgovornost i snose u potpunosti odgovornost prema oštećenima, za svaku štetu nastalu takvim korišćenjem njihovog naloga.
4. Naručivanje
Kupac ima mogućnost da prosleđuje svoje porudžbine Prodavcu putem Haakaa online prodavnice i bez registracije na internet stranici Prodavca.
Porudžbina putem sajta je moguća za sve na sajtu navedene proizvode klikom na dugme „DODAJ U KORPU”.
5. Prijem porudžbine od strane Prodavca
Nakon zaključenja porudžbine na email koji je Kupac ostavio kao kontakt, biće prosleđena potvrda da je porudžbina primljena od strane Haakaa online prodavnice. Ukoliko Kupac ne dobije ovakvu poruku, potrebno je proveri ispravnost email adrese koju je ostavio kao kontakt ili prijavu problema pošalje na email adresu info@haakaa.rs
Haakaa online prodavnica zadržava pravo da u slučaju da postoji izvesna kontradiktornost ili nejasnoća u registrovanim podacima Kupca ili narudžbenici pre dalje obrade iste, izvrši provere u cilju validacije podataka koje je Korisnik naveo prilikom njenog kreiranja., kontaktira Kupca e-mailom ili telefonskim putem radi ispravljanja istih i što efikasnije realizacije isporuke naručenih proizvoda.
Prodavac, takođe, zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporuči raspoložive od izabranih proizvoda, a o čemu će obavestiti Kupca e-mailom (ili telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda.
Haakaa online prodavnica zadržava pravo otkazivanja porudžbine o čemu će Korisnik biti obavešten putem emaila koji je naveo prilikom registracije ili telefonom.
6. Rezervacije
Proizvodi koje Kupac stavi u korpu u procesu kupovine nisu rezervisani čak i nakon zaključenja porudžbine. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde porudžbine od strane Prodavca, koju će ovaj dostaviti Kupcu pisanim putem u vidu e-mail.
Prodavac zadržava pravo da i nakon slanja potvrde Kupcu da je u mogućnosti da poručene proizvode isporuči, otkaže deo ili kompletnu porudžbinu u slučaju da nije u mogućnosti da poručeni proizvod nabavi, o čemu će putem e-mail-a informisati Kupca.
7. Cene
Cene proizvoda su izražene u dinarima i uključuju PDV. Proizvodi su podložni promeni cena sve do potvrde kupovine, odnosno prudžbine. Haakaa online prodavnica garantuje cenu na dan kupovine, bez obzira na eventulanu promenu cene pre izvršene isporuke.
Haakaa online prodavnica zadržava pravo da promenu cena pojedinih artikala iz ponude realizuje na dnevnom nivou, a sve u cilju obezbeđivanja pogodnosti Kupcu tokom trajanja promotivnih perioda, o čemu će Kupac biti jasno i blagovremeno informisan.
U ceni artikla iz ponude nije sadržana cena dostave/isporuke robe, koja pada na teret Kupca.
8. Plaćanje
Haakaa online prodavnica omogućava plaćanje artikala iz svoje ponude pouzećem kao i plaćanje platnim karticama. Način plaćanja Kupac bira u poslednjem koraku zaključenja porudžbine na web sajtu haakaa.rs.
8.1. Plaćanje platnom karticom
Ukoliko Kupac kao način plaćanja izabere platnu karticu potrebno je da u sledećem koraku unese potrebne parametre na osnovu kojih će njegova transakcija biti autorizovana. Unos podataka obavlja se na stranici koja je deo sistema za plaćanje koja i pruža uslugu procesuiranja kartice.
Nakon uspešnog završetka procesa autorizacije, sredstva na platnoj kartici Kupca se rezervišu u iznosu porudžbine koju je kreirao. Ukoliko Prodavac u celosti potvrdi porudžbinu rezervisana sredstva će biti realizovana u celosti i Kupcu će biti prosleđen email sa ovom tom informacijom.
Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da u celosti realizuje porudžbinu Kupca on će ga o tome obavestiti putem email-a ili telefonski. U slučaju da Kupac pristane na korekciju porudžbine Prodavac će potvrditi porudžbinu i realizovati manje sredstava Kupca od inicijalno rezervisanih. Ukoliko Kupac želi da otkaže porudžbinu usled nemogućnosti Prodavca da je celu isporuči, Prodavac neće potvrditi porudžbinu i sredstva Kupca će biti skinuta sa rezervacije u narednih 24h (u zavisnosti od banke čiju karticu Kupac koristi).
Očekivani troškovi transporta koje Prodavac prosleđuje Kupcu su isključivo informativnog karaktera i Prodavac nije u mogućnosti da garantuje da će identičan iznos biti naplaćen od Kupca od strane kurirske službe prilikom primopredaje pošiljke.
8.2. Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“
8.3. Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
8.4. Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja,U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Haakaa online prodavnica (Supermama doo) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
9. Isporuka – dostava robe
WEB prodavnica haakaa.rs ima zaključen Ugovor sa PTT SRBIJA na teritoriji Republike Srbije.
Prodavac inicira usluge kurirske službe tek kada je primio uplatu ukoliko je izvrđeno plaćanje karticom. Sve porudžbine čije je uplate registrovala banka Prodavca do 12h biće isporučene sutradan. Sve porudžbine čije je uplate registrovala banka Prodavca u periodu od 12 do 16h biće isporučene sutradan ili nakon dva dana.
Za porudžbine koje se plaćaju pouzećem primljene do 12h, slanje se vrši istog dana. U izuzetnim situacijama kada je slanje istog dana onemogućeno, maksimalan rok za slanje je 3 radna dana.
Ako je porudžbina izvršena preko vikenda (subota i nedelja) ili tokom praznika slanje se vrši prvog sledećeg radnog dana, odnosno u izuzetnim situacijama najkasnije za 3 radna dana.
10. Reklamacije
Na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013), direktor Supermama doo, Bulevar Mihajla Pupina 165b, Beograd (u daljem tekstu Haakaa online prodavnica), dana 6.1.2022. godine donosi:
Pravilnik o zaštiti potrošača i načinu i postupku rešavanja reklamacija na robu kupljenu preko interneta
Ovim pravilnikom uređuju se način i postupak rešavanja reklamacija potrošača na nedostatke prodatog proizvoda putem internet prezentacije
I Opšte odredbe
Član 1.
Haakaa online prodavnica prodaje robu na malo potrošačima putem interneta na način da vodi računa o pravu potrošača na zaštitu i da prodaju obezbedi pod jednakim uslovima na tržištu za sve potrošače.
Član 2
Haakaa online prodavnica prilikom prodaje robe putem interneta ne sme vršiti diskriminaciju potrošača na neki od načina predviđenih odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Član 3.
Potrošač u smislu ovog Pravilnika koji uživa pravo na zaštitu i koji ima pravo na reklamaciju jeste svako fizičko lice koje kupuje robu za lične potrebe, a pod uslovima i rokovima propisanim odgovarajućim Zakonom kao i ovim Pravilnikom.
II Prava i obaveze potrošača
Član 4.
Potrošač ima pravo da kod Haakaa online prodavnice obavlja kupovinu robe da bi zadovoljio osnovne potrebe, ima pravo na bezbednost; pravo na pravnu sigurnost i zaštitu, pravo na obaveštenost – raspolaganje tačnim podacima koji su neophodni za razuman izbor ponuđene robe; pravo na informisanost u okviru obaveze i mogućnosti prodavca da mu pruži informaciju o vrsti robe koju prodaje, osnovnim osobinama robe prema deklaraciji za svaku pojedinačnu robu, pravo na izbor pri kupovini, pravo na reklamaciju, na način regulisan ovim pravilnikom i zakonskim propisima.
Član 5.
Potrošač ima pravo na reklamaciju robe kupljene putem interneta na način regulisan odredbama ovog Pravilnika u skladu sa zakonskim propisima.
Da bi ostvario pravo na reklamaciju potrošač je obavezan da dostavi bilo kakav dokaz o realizovanoj kupovini preko internet sajta Haakaa (broj porudžbine, račun itd.)
Član 6.
Potrošač nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema nikakav dokaz da je proizvod kupljen preko internet sajta Haakaa online prodavnice.
Član 7.
Potrošač ima pravo da od Haakaa online prodavnice dobije tačne, potpune i jasne informacije o osnovnim obeležjima robe, poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona, prodajnoj ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošaća po osnovu nesaobraznosti robe, kao i sva druga obaveštenja u skladu sa članom 13 Zakona o zaštiti potrošača i propisima koji uređuju oblast trgovine na malo.
III Obaveze Haakaa online prodavnice
Član 8.
Obaveza Haakaa online prodavnice je da potrošaču za kupljenu robu preko internet sajta Haakaa.rs izda račun sa svim propisanim elementima.
Član 9.
Haakaa online prodavnica vrši prodaju robe poštujući odredbe zakonskih propisa koje se odnose na zaštitu zdravlja i sigurnost potrošača, kao i da vrši prodaju na način da se zaštite ekonomski interesi potrošača.
Član 10.
Haakaa online prodavnica prodaju ne sme uslovljavati na način da prodaju jedne vrste robe veže prodajom druge vrste robe.
Član 11.
Haakaa online prodavnica ne sme obmanjivati potrošače na način da daje netačne, nepotpune, neosnovane, nejasne ili dvosmislene informacije ili prećutkivati podatke o stvarnim svojstvima i karakteristikama robe.
IV Postupak reklamacije
Član 12.
Potrošač reklamaciju na robu kupljenu preko internet sajta Haakaa.rs može izvršiti pisanim putem, elektronskim putem (elektronske pošte) isključivo uz dostavu dokaza o kupovini.
Haakaa online prodavnica je dužna da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Haakaa online prodavnice na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana.
Ukoliko Haakaa online prodavnica iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužna je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Potrošač koji je obavestio Haakaa online prodavnicu o nesaobraznosti robe, ima pravo da zahteva od Haakaa online prodavnice da otkloni nesaobraznost bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor tj.da traži povraćaj novca.
Član 13.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno od robe kupljene putem internet sajta Haakaa.rs, potpisivanjem izjave o odustanku koja je dostupna na internet sajtu Haakaa.rs, odakle je potrošač može preuzeti. Izjava o odustanku biće blagovremena ako je poslata u roku od 14 dana, (bez navođenja razloga i dodatnih troškova) od dana prijema robe.
Haakaa online prodavnica je dužna da izvrši povraćaj uplata koje je primila od potrošača, u roku od 14 dana od dana kada je primila izjavu o odustanku od ugovora .
Potrošač je dužan da vrati robu online prodavnici Haakaa bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Izjavu o odustanku.
Izuzetak od prava na odustanak od ugovora:
Zapečaćena roba se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke odnosno kojoj je uklonjena sigurnosna nalepnica.
Član 14.
Haakaa online prodavnica je odgovorna za nesaobraznost robe u ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti i otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Član 15.
Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl.
Član 16.
Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi proizvoda ili nepravilno održavanje robe.
Član 17.
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija prilikom prijema reklamacije od strane potrošača koji je robu kupio preko internet sajta Haakaa.rs, u evidenciji o primljenim reklamacijama unosi sledeće podatke i izdaje reklamacioni list potrošaču sa sledećim podacima:
- O podnosiocu i datumu prijema reklamacije
- Podatke o robi ( naziv, šifra artikla, cena)
- Kratak opis nesaobraznosti i zahteva iz reklamacije
- Datum izdavanja potvrde o prijemu reklamacije
- Odluku o odgovoru potrošaču
- Datum dostavljanja te odluke
- Ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač
- Načinu i datumu rešavanja reklamacije
- Kao i informacije o produženju roka za rešavanje reklamacije.
Član 18.
Reklamacija se podnosi elektronskim putem slanjem na adresu info@haakaa.rs.
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija sve podakte o prispelim reklamacijama, kao i načinu njihovog razrešenja unosi u Knjigu evidencije reklamacija kupaca koja se vodi elektronski.
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija je dužna da primi reklamaciju i istu odmah prosledi Osobi odgovornoj za REŠAVANJE reklamacija koja odlučuje o reklamaciji radi daljeg vođenja postupka.
Osoba odgovorna za rešavanje reklamacija o reklamaciji odlučuje odmah a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije.
O odluci o reklamaciji ovlašćeno lice obaveštava potrošača pisanim putem, slanjem obaveštenja elektronskim putem.
Član 19.
Transportni troškovi koji nastanu po osnovi reklamacije padaju na teret Haakaa online prodavnice.
Član 20.
Prispelu reklamaciju pregleda Osoba odgovorna za rešavanje reklamacija, koja donosi odluku o osnovanosti reklamacije odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.
Član 21.
Osoba odgovorna za rešavanje reklamacija može doneti odluku:
1. Da se nedostatak na proizvodu otkloni uz saglasnost kupca ili
2. Da se kupljena roba zameni novom ili sličnom ili
3. Da se vrati plaćeni iznos potrošaču prema fisklanom isečku
Član 22.
Reklamacijama podleže i roba kupljena na akcijama, sniženjima i rasprodajama.
V Ovlašćenja i odgovornosti
Član 23.
Ukoliko dođe do spora preko nadležnog suda ili spor bude pokrenut na osnovu prijave nadležnog inspektora zbog nepravilnog i neblagovremenog postupka prema potrošaču, odgovorna lica u smislu ovog Pravilnika su: Osoba ovlašćena za rešavanje reklamacija i Haakaa online prodavnice.
VI Ostale odredbe
Član 24.
Komisija je dužna da vodi evidenciju za svaku reklamaciju, po svim elementima za svaki mesec i istu dostavlja nadležnoj službi.
Član 25.
Rešene reklamacije, za koje je izdat novi proizvod, odnosno dat nalog za povraćaj kupovnog iznosa, dostavljaju se sa odgovarajućim razduženjima prodavnici.
VII Prelazne i završne odredbe
Član 26.
Potrošač mora biti obavešten o obimu, uslovima i načinu reklamacije robe koju je kupio preko internet sajta Haakaa.rs, kao i gde i kome se podnosi reklamacija i ostalim odredbama Pravilnika.
Član 27.
Izmene i dopune Pravilnika vrše se po postupku za njegovo donošenje.
Na sve što nije posebno regulisano ovim Pravilnikom, shodno će se primenjivati relevantne odrdbe Zakon o obligacionim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.
Član 28.
Pravilinik se primenjuje počev od 6.1.2022.godine
Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 165b
Pravo na odustajanje
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, (Sl.gl.RS br.62/2014) obaveštavamo vas o sledećem:
Obrazac Izjave o odustanku od ugovora se dostavlja na e-mail adresu: info@haakaa.rs ili na adresu firme:
Supermama doo, Bulevar Mihajla Pupina 165b, Beograd
MB 21497622
PIB 111532448
- Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija izjavom o odustanku od ugovora ukoliko je poslata Haakaa online prodavnici u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača , odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač a koje nije prevoznik.
- Odustajanjem od ugovora potrošač se oslobađa svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.
- Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun i obrazac – izjava o odustanku od ugovora.
- Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navođenja razloga odustane od ugovora.
- Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Haakaa online prodavnici
- Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora , smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl.34 i 35 ovog zakona.
- Kod ugovora o prodaji robe koji se zaključuje preko internet sajta, Haakaa online prodavnica je dužna da vrati potrošaču sredstva koja je platio po osnovu ugovora kada primi ili preuzme robu koju je po osnovu ugovora isporučila potrošaču, odnosno kada primi dokaz da je potrošač robu poslao Haakaa online prodavnici, bez obzira koju od tih radnji je potrošač prvo preduzeo.
- Potrošač je dužan da vrati robu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac- Izjavu o odustanku od ugovra.
- Obrazac Izjave o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.Supermama doo, Bulevar Mihajla Pupina 165b